EXCEPTIONELLT OKEJ





Jag och Ida har firat in sommarlovet. Med mos. Haha, mycket mos! I Skärhamn av alla ställen på våran runda jord. Jag tror att moset är extra gott just där. Om inte annat så extra mycket. Jättemycket. Men vi har inte bara ätit mos, nej vi har allmänbildat oss också. Spelat spel. Lärt oss att jorden till ytan är täckt 70,8%  vatten - och liknande viktiga saker som man helt enkelt måste veta. Vi har hunnit med att var sjuka också. Båda två. Därmed ger jag mig själv rätten att konstatera följande, det är roligare att vara sjuk tillsammans med någon. Ifall bara en av oss hade varit sjuk hade den andra haft tråkigt. Men eftersom vi nu båda var lite borta (stundvis) så var det helt okej. Helt okej. Väldigt okej. Extremt okej. Exceptionellt okej.

Ida, tack för en exceptionellt okej helg och start på lovet. Du är go. Gôtt mos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0