STICKY FINGERS

Imorgon bär det av på någon sorts sommar kick-off på Sticky Fingers med lite trevliga tjejer. Kul, men nu till problemet. Jag rotade genom min garderob idag för att hitta passande kläder. Jag tog på mig ett linne och en kjol. Tittade min i spegeln och tänkte "Jaa, kanske det." Jag gick ner till vardagsrummet för att be min lilla familj om smakråd. Alla tyckte det såg jättebra ut. Detta får mig självklart att undra, är det verkligen snyggt? Jag tillägger nu att jag och min mor har väldigt olika åsikter när det kommer till kläder. Så frågan är, har min familj helt plötsligt fått bra smak eller ser jag egentligen ut som en utklädd elefant i min lilla partyutstyrsel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0