- när man inte riktigt förstår glädjen och sorgen -

Ett borttappat inlägg som skrevs för nästan ett halvår sedan.
 
En kväll som jag inte vill glömma av. White party. Tog med Ida och Hedvid på förfest hos Filip med Ludvig, Bill, Albin och Calle. Vi spelade fuck the dealer. Fortsatte trav. Allsång till Tenacious D. Taxi till kåren. Glowsticks som förstörde min innertandställning. Lambo med öl. Öl på Filip. Dans. Skratt. Glädje och sånt.
 
Sen tappade jag mitt kreditkort och garderobslapp. Fick vänta en timme efter stängning för att få ut min väska. Kom hem med ett hål i hjärtat för att en så fin kväll var tungen att ta slut, istället för att glädjas över den fantastiska kväll som jag precis fått vara med om.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0