there's things i want to say to you

Det är så konstigt det där med känslor, det där med kärlek. Jag känner det nästan aldrig, inte på det sättet. Ofta kärlek, men aldrig att vara kär i någon. Eller ja, väldigt sällan då. Hur som så tror jag att jag har hittat min trigger nu. Viktigt är att det ska vara någon jag känt ett tag, någon jag hängt med och gillat som en kompis. Nästan ännu viktigare är att det sen ska komma fram att jag inte är själv om att tycka om denna personen, det är då känslorna verkligen blommar ut. Och sedan ska såklart personen jag gillar och personen som också gillar denna person ifråga bli kära. Leva lyckliga i alla sina dar, skaffa 2,2 barn, volvo, villa, hund.
 
Och jag ska ligga hemma tröstätandes glass och slösa bort mitt liv på veckans serie. That's life and my role to play in it. Kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0