- hello darkness my old friend -

Hjälpte en tjej som var alldeles för full här om dagen. Hon var upprörd och berättade sjuka saker. Jag betalade en taxi och tvingade henne att åka hem. Sen grät jag och mådde skit. 

Så började denna dippen. Nu har jag varit på min lägre nivå i nästan en vecka. Har inte mått såhär dåligt sedan jag flyttade till Örebro. Inte under såhär lång tid iallafall. Trodde egentligen lite naivt att jag skulle slippa detta nu. Men det spelar tydligen ingen roll vart man bor eller hur nöjd man tror man är med livet, jag kommer nog alltid må dåligt i perioder. Måste gå och prata med någon så att jag får hjälp att reda ut detta, igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0